maandag 2 januari 2017

JANUARI

Wat hebben we genoten van de feestdagen. Heerlijke dagen gehad met de familie. Cadeautjes onder de boom, samen spelletjes gedaan. Lekker eten op tafel en gezellig borrelen.
In de laatste week van december wordt hier de balans opgemaakt tellen, ruimen, weggooien en wordt alles weer klaar gemaakt om aan een nieuw jaar te beginnen.  Met de frisse wind die door het atelier is gegaan sta ik in 2017 weer voor je klaar.

Er wordt ook even terug gekeken naar het afgelopen jaar en wat was het een fantastisch jaar. Een jaar waarin ik veel persoonlijke (kraam) cadeautje heb mogen maken. Leuke bedankjes voor de juf/meester heb gemaakt. Een jaar waarin ik verschillende auto's heb voorzien van bedrijfsreclame. Een winkelpand heb voorzien van bedrijfsnaam en nog veel meer...










In de maand januari ga ik de website helemaal aanpakken en vernieuwen met verschillende foto's, nieuwe teksten en nieuwe vrije velden (bij het product wordt een vrij veld gemaakt voor het invoeren van bv. de naam) Dit zal stapsgewijs gaan en hiervan ondervind je geen hinder. De website blijft gewoon open en er kunnen gewoon bestellingen geplaatst worden.

Ben je nieuwsgierig geworden naar de site van Made by ReeZ kom gerust eens een kijkje nemen en heb je dan iets gezien wat niet helemaal aansluit op wat je wilt of heb je zelf een idee neem dan contact op via info@madebyreez.nl. Ik kijk graag met je mee wat de mogelijkheden zijn.

Er zijn leuke ideeën die uitgewerkt moeten worden hierover volgt later nog meer. Je kunt dit ook volgen op facebook pagina van Made by ReeZ of kijken op www.madebyreez.nl

Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen van afgelopen jaar. Tevens wil ik iedereen een goed, gezond, liefdevol en creatief jaar toewensen. Graag tot ziens in de webshop www.madebyreez.nl

GrtZ Rachel
Made by ReeZ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten